TEMİZLİK :)

İstanbul' geldiğim gün yazamdım. Malum yorgunluk, öncesinde söylediğim gibi baş ağrısıyla uğraştım. Neyse sağ salim eve gelmiş bulunuyorum. Bu iki günde odamdaki herşeyi elden geçirdim ve geçirmeye devam ediyorum. Bavul boşaltmaktan nefret ediyorum ama bu vesileyle de bütün giysilerimi temizledim, ihtiyacım olmayanları ya da eskiyen şeyleri ayırdım. Tertemiz düzgün bir dolaba sahibim şu an. Daha sonra sıra geldi, makyaj malzemeleri ve takılara, yani ıvır zıvırlar. Onları temizlemem saatler aldı. Meğer kullanmadığım ne çook şey varmış, tutmadım hepsini ayırdım. Artık onlar için de düzenli bir çekmecem oldu. Tabii kaç gün sürecek bu düzen merak ediyorum...
En önemlisi ve gözümde büyüyen kitaplık :S Şu anda temizlemeye başlayıp başlamama arasında kararsızım. Kitaplarım hiçbir yere sığmıyor artık, hiçbir yere de veremem, onlar benim herşeyimmm. Arada defterler, ajandalar falan da var onlar temizlenecek anlaşıldı. Kitaplığımın fotoğrafını çekip koysam korkar herkes :) Belki düzenledikten sonra koyabilirim. Bu arada yünlerimi de çıkardım, artık örme zamanı. Geçen seneden bitiremediğim atkımı bu sene bitirmeyi umuyorum. Dümdüz şey ya, bir vakit ayırıp öremedim :) Bir de siyah bir bereye başlamıştım o da yarım kalmış. Yarım kalanlar tamamlanmalı.

Bugünle iligili bir başka önemli konu da, her yerde sel alarmı verilmiş olması (İstanbul için)
Oturduğum yerde bugün pazar kuruluyor o bile kurulmadı sel olacak diye. Sonuç; şu anlık sel görüntüsü yok burada bu saatten sonra olursa buradan haber vereceğim.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar