İŞLERİ YOLUNA KOYMA VAKTİ

Bayram bitti, şimdi benim için işleri yoluna koyma vakti. Fotoğrafımı çektirmiştim bugün de pasaport için başvurmaya gittim. 8'de kalktım 8:30'da ordaydım, Şansıma daha açılmamıştı önümde de çok kişi yoktu neyse sıraya girdim işlerimi hallettim, yok parmak izi, yok form doldurma derken sıra müracat için sıraya girmeye geldi. Kardeşim bir iş bu kadar ağır mı ilerler?! Bir kişi için tam yarım saat uğraştılar ve sadece bir memur çalışıyor. Sıranın arkası doldu taştı kimsenin umrunda değil. 9:30 gibi girdiğim sıradan 11'de çıktım ve önümde en fazla 10 kişi vardı. Yarın alacağım pasaportumu inşallah. Ordan geç çıktığım için nüfus müdürlüğüne de gidemedim, belki yarın sabah belki salı sabahı gitmeyi planlıyorum. Acele etmeyeceğim hiç birşey için, bir aksilik çıkmasın yeter ki...

Bu haberi söylemek için hemen yazmaya koyuldum yoksa bu aralar hiç yazasım yok. Çünkü huzurum yok. Huzur içinde değilim ki evde, mutsuzum. Baleye gidiyorum, JJ ile konuşuyorum iyi geliyor allahtan. Bu ne kaar sürüp gidecek bilmiyorum ama benim sözümde dönmeye niyetim yok... Neyse bu konuyu kısa keseyim, bu aralar evde ingilizce çalışarak vakit geçiriyorum ama iş pratik yapmaya gelince JJ hemen sıkılıyor, bir anda başı boynu ağrımaya başlıyor, uykusu geliyor nedense. O tabii ki kabul etmeyecek şimdi bu yazdıklarımı ama öyle. Kendime pratik yapacak bir arkadaş bulmalıyım. O benim gibi öğretme isteğine ve sabrına sahip değil :)

Balede işler yolunda, dün grade 6 diplomamı aldım. 93 almışım iyi tabii ki ama daha yükseğini isterdim. Şimdi artık önümüzdeki maçlara bakacağız, bale için hayat için...

Yorumlar

Popüler Yayınlar