BAŞLANGIÇ...

Blogumun adı gibi gece yarısı yazmaya koyuldum ilk yazımı...
Aslında ne yazmakla başlayacağımı bilmiyorum, zamanla şekillenecek yazılar. Bazen beni sıkan şeylerden, bazen mutlu eden, bazen de gördüğüm ya da duyduğum birşeyler hakkında yazmayı planlıyorum.
Şu aralar gündemimde olan konu "sonbahar". Seviyorum bu mevsimi, oldum olası sevmişimdir. Okula gittiğim dönemlerde yeni bir öğretim yılının başlayacak olması çok heyecanlandırırdı. Ama şimdi anlıyorum gidecek bir okulum olmamasına rağmen yine de heyecanlıyım. Yeni şeyler yapmak istiyorum kendimde, etrafımda... Belki çoğu insanda sonbahar bu duyguları canlandırıyordur kim bilir.Geçenlerde yeniden okumak istediğimi düşündüm ama sonra tekrar öss ye girip, o aşamalardan geçmek çok büyüdü gözümde... Hem zaten başka planlarım var benim, sırası geldikçe onlar hakkında da yazarım belki.
Bir kaç gün sonra eve dönüyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. Bu dönem okulda çalışmıyorum, sadece yuvada çalışabilirim sanırım. Onun dışında sadece dans etmek ve kendime vakit ayırmak istiyorum. Gidince yapılacak bir sürü iş var, vize işlemleri vs.
umarım herşey yolunda gider o konuda.
Bu gecelik yazacak şeyler tükendi, bakalım bir sonraki konu ne olacak benim için...

Yorumlar

Popüler Yayınlar