BAŞKA BİR GÜN...

Bugün sonbahar ilk günlerini gösterdi,özlemişim... Tabii İstanbul'u bilemeyeceğim umarım orda da etkisini göstermiştir. Havanın bulutlu olması gibi bende bulutluydum bugün. Düşünceliydim.
İlk kafamı kurcalayan neden birşey, insanın ihtiyacı olduğunda olmaz da, ihtiyacı olmadığında olur?
Herşeyde böyle değil mi?Binlerce insan işsiz iş ararken neden ben aramadığımda işler beni buluyor acaba... Haziran ayından beri belki beş iş fırsatı gelmiştir önüme. Sinir oluyorum bir sürü insan iş ararken böyle birşey olmasına. Hiç inanmam ama belki de "secret" politikası burda devreye giriyor olabilir. Ben evrene; işe ihtiyacım yok, olsa da olur olmasa da diye sinyaller gönderirken diğer insanlar "iş bulamayacağım" diye sinyaller gönderiyo olabilir. İster istemez olumsuz sinyal gönderiyorlar belki. (Bu fikir de aklıma yeni geldi bunu düşünmemiştim)
Neyse herşey olacağına varır...

Diğer bir konu da bizim insanımızın ne kadar "s" olduğu. Bu konuyu konuştuğum JJ okursa "s" yi anlayacaktır. Dün gazetede bir haber okudum bir yunusla ilgili. Hayvanlarla ilgili her konu beni derinden etkiliyor ve bir o kadar da ilgilendiriyor. Konuyu tam hatırlayamasam da kurtarma ekipleri yunusu kurtarmak için , hayvanı çarşafa koyarlar ve arabaya atıp götürülmesi gereken yere götürmek isterler. Ama hayvanın ne kadar süre su dışında kalacağını hesaplayamadıkları için hayvancık yolda ölür....
Ben bu haberi okudum ve yorum yapacak gücü bulamıyorum gerçekten. Ne kadar bilgisiz ne kadar "s" olduğumuzu düşündüm. Yoksa hayvanın hayatını önemsememek mi bu bilemedim.
Sokakta bir kediyi başından severken, yanımda oturan amcanıni "nesini seviyorsun bunu" diyen insanların oluşturduğu bir toplumda yaşıyoruz. Yine bir kediyi severken yanında annesi olan küçük bir çocuğun gözümün önünde kediyi tekmelemesini unutamam.... Bu kadar zalim bu kadar kötülüğü aşılayarak nasıl yetiştiriyorlar çocuklarını acaba insanlar?? "En iyi müslüman" geçinen amcanın bir kediyi bile iğrenç bir varlık gibi görmesi nasıl müslümanlık, nasıl bir dindarlıktır acaba?
Tabii ki benim gibi düşünen, gördüğü her türlü hayvanın yanına koşan kollayan insanlar olduğunu biliyorum ama lütfen azınlık kalmayalım. Böyle davrananlara da haddini bildirelim...

Yorumlar

Popüler Yayınlar