İSTANBUL'A DOĞRU... / UYKU SORUNU....

Dün yazımda, umarım İstanbul'da da sonbahar kendini belli etmiştir diye yazmıştım. Bugün televizyonda sel haberleriyle karşılaştım! Bu kadar olsun istememiştim aslında.Gerçi bizim orda yine sel adına birşey yokmuş ilerleyen günlerde ne olur bilinmez...
Yarın İstanbul'a yolculuk var. Foça'dan ayrılıyorum, yaz sezonunu kapıyorum artık. Düşünüyorum da acaba seneye yaz burda olabilecek miyim? O şekilde baktım her yere, odama, en son giderken de o şekilde bakacağım Foça'ya... Belki gelemem diye çoğu giysimi yanıma aldım, gidersem bunu da almadım diye pişman olmamak için. Anneme söylediğim zaman konuşmak istemiyor bu konuda geçiştiriyor :) ama sonuçta öyle bir gerçekle yüzleşeceğiz hepimiz. Her sene gitmekten o kadar da memnun olmadığım yeri özler miyim acaba? Bunu en iyi JJ bilir... Yer, mekan özlemeleri ondan sorulur (örn: bağdat caddesi) Bakalım yaşayıp göreceğiz ne olacağını.

İstanbul'a özlemlerle gidiyorum aslında. Evimi özledim, burası da evim ama orda daha rahatım nedense. Bir de sonbahar olmasının önemi büyük tabii , demiştim ya...
Baleyi özledim, dansı.... Canım öğretmenimi, parkeleri, büyük salonun buz gibi oluşunu. 15'inde açılıyormuş hemen orda alacağım soluğu :) Çalışmadığıma da göre, gidene kadar rahat yok onlara.
Gece yastığa kafamı koyup gözümü kapadığımda başlıyorum dans etmeye. Bazen o kadar yorucu oluyor ki, yaşamayanın anlaması imkansız. Mesela dün gece "Ferhat ile Şirin" den Mehmene Banu'nun solosunu yapıyordum, ne alaka :) Gidince çalışmaya başlayabilirim bu soloyu. Uykuya dalana kadar dönüp duruyorum yatakta. Atmak istiyorum düşünceleri kafamdan ama başaramıyorum. Uyuyamıyorum. Bazen JJ'le hayatımızı düşünüyorum, güzel şeyleri, yüzümde bir gülümseme oluşuyor sonradan fark ediyorum :) Ama hala uyuyamıyorum... Bu gece aklımı ne ziyaret edecek çok merak ediyorum. Yine uykumdan edecek beni. Umarım etmez çünkü yarın İstanbul' yolculuk var. Yol boyunca baş ağrısı çekmek istemiyorum. Şimdi uyumaya zorlamalıyım kendimi, iyi geceler JJ'im...

Yorumlar

Popüler Yayınlar