Biri Yerli Biri Yabancı

      Burada yaşarken türk kanallarını takip edemiyoruz ( aslında genel olarak tv pek izlemiyoruz bu aralar). İnternetten canlı izlemek falan büyük işkence, üstelik canlı denen tv kanallarının çoğu avrupa yayınlarını veriyor. Eylül ayında Türkiye'ye gittiğimde dizilere bakmıştım biraz ama açıkcası ben oturup 2 saat dizi izleyemiyorum. Dizi ne kadar sürükleyici, heyecanlı olursa olsun sıkılıyorum. Ara sıra Muhteşem Yüzyıl'a bakıyorum. Ama tabii ki bütün diziyi oturup izleyemiyorum. Youtube'da izlediğimiz için geçe geçe izliyoruz :)
      Son günlerde başka bir dizi dikkatimizi çekti. Annemin tavsiyesi üzerine "Yalan Dünya" yı izlemeye başladık. Annem komedi dizilerini pek sevmediğinden, bunu sevdiğini söyleyince şaşırdım ve merak ettim açıkcası. Biz beğendik, eğlenceli bir dizi. Ama tabii ki ÇOK UZUN! diğer diziler gibi. JJ. bıraksam izleyecek ama ben bir bölümü 2'ye bölüp ayrı ayrı parçalarda izlemeyi tercih ediyorum.

Bir tarafta Kocabaş ailesi :)

Diğer tarafta Cihangir'in oyuncu arkadaşlar (Bora dışında, gerçi onunda oyuncudan farkı yok)
Bu arada fotoğraflarda görülmeyen Selahattin'nin metresi Tülay ve Rıza'nın sözlüsü Nurhayat'a bayılıyorum :) Türkiye'de 11. bölüm yayınlanmasına rağmen biz daha 5. bölümdeyiz. Herhalde 2 ay sonra ancak 11. bölüme gelebiliriz :)

     Amerikan televizyonlarında da Türkiye'deki gibi bir sürü dizi var ama biz 3-4 aydır hiç kaçırmadan her pazar saat 8'de "Once Upon a Time" ı izliyoruz. Dizi konusunu Pamuk Prenses'ten alıyorum ama aynı zamanda bütün masallara değiniyor. Dizi hem masal dünyasında, hemde Storybrooke kasabasında geçiyor. Kötü kalpli cadının yaptığı büyü ile bütün kahramanlarımız bu kasabaya hapsoluyorlar. Ama hiçbiri olayın farkında değil iki kişi dışında... hmm belki de daha fazla kişi... Neyse izlemeyen ama izlemek isteyenler olur diye daha fazla ipucu vermiyorum. Eğer fantastik konulu dizilerden hoşlanıyorsanız mutlaka izleyin derim!


     Karakterlerimiz kısaca: Snow White (Ginnifer Goodwin), Emma Swan (Jennifer Morrison), Prince Charming (Josh Dallas), Evil Queen (Lana Parrilla), yukarıda gördüğünüz karakterler ve fazlası...








Yorumlar

Popüler Yayınlar