Mutluluk Kaynağım!

Mutluluk kaynağım kim mi?

 Tavşamın Johnny!

        Onu mıncıklamadan, öpüp koklamadan bir gün geçirebileceğimi sanmıyorum. Canımdan bir parça sanki... Bu sözlerim bazıları için çok garip gelebilir ama evini minik arkadaşlarımızdan ( kedi, köpek, kuş, tavşan, hamster...) biriyle paylaşan insanlar anlayacaktır eminim :) Bir yılı aşkın süredir Johnny bizimle. Daha önce hiç tavşan beslememiştim, o kadar güzel,tatlı hayvanlar ki... Bütün hayvanlar öyle tabii ki, bir tek tavşanlar değil.Elimde olsa bütün evimi onlarla doldurmak istiyorum. Bu aralar da kedi almaya karar verdik. Ama Johnny ile nasıl anlaşır diye merak ediyorum. Tavşanlarla kedilerin arası iyi gözüküyor araştırmalarıma göre. Umarım güzel bir arkadaş olur onun için. İnternette dolaşırken rastladığım resimleri sizinle paylaşıyorum. Bakın şunların tatlılığına!!










Bu arada facebookta paylaşılan Avrupa Futbol Şampiyonası için kedilerin ve köpeklerin yakılması olayını duymuşsunuzdur. Lütfen bu siteden imzaya katılın! http://www.thepetitionsite.com/2/tell-ukraine-to-stop-burning-animals-alive/  bu katliama seyirci kalmayalım!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar