4.11.2010

PEMBİŞ BOTLARIM VE ELF OJELER

Bir önceki postu yazarken, yarın botlarımın fotoğraflarını çekip yükleyeceğim demiştim. Gün ışığında çekmek istediğim için anca bu gün çekebildim :) Bir kaç gündür burda yağmur vardı. İşte pembişlerim :)




Bu arada yazmayı unuttum, geçen gün Marshalls'dan Elf ojeler aldım. Elf Cosmetics'i internetten okumuştum, burada marketlerde de satılıyor ama bir türlü denememiştim. Hazır 3'ü bir arada satılıyorken almalıyım dedim.


Soldan sağa; Dark Nevy, Moonlight, Royal Purple. Moonlight'ı hiç kullanacağımı sanmıyorum,açık renk "sedefli" ojeleri pek tercih etmiyorum. Ama lacivert ve mor çok güzel gözüküyor, daha denemedim.




2 yorum:

  1. Harika hepsi ama ozellikle de pembiz bot :) Gule gule kullan. Amerika tam bir alisveris cenneti yaa :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkurler :) Evet gercekten oyle, her an hersey indirimde.

    YanıtlaSil