Video Blog!

Merhaba!

Uzun bir aradan sonra yeniden burdayim. Ama bunu ben hep yapiyorum :) Bu sefer ki yazma sebebim "Video Blog" a baslamis oldugumu haber vermek. Cogunuzun bildigi gibi bir vlog akimidir gidiyor. Bende bu akima kapilmis durumdayim ve bircok yabanci bloggeri takip ediyorum. Turk olarak bir iki kisi buldum, onlar da benim takibim altindalar.
Biliyorsunuz yurtdisinda oturdugum icin, bu video blog olayi bana biraz daha cazip geldi. Boylece ailem de benim hayatimi izleyebilmis olacak :) Turkiye'de olsaydim boyle bir seye kalkisirmiydim bilemiyorum acikcasi ama simdilik boyle bir seye baslamis bulunduk... Bakalim devami gelecek mi?
Ilk videonun neyle ilgili olmasi gerektigine bir turlu karar veremedim. Ta ki takip ettigim bloggerlardan http://maiedae.blogspot.com/ un videosunu izleyene kadar. Kendisi bir takim sorulari cevaplamis ve isteyen olursa ayni sekilde video yapmalari yonunde desteklemis. Bende sorulari turkce olarak cevaplamaya karar verdim.

 Iste ilk videom:



Yorumlar

Popüler Yayınlar