90'lar Geri mi donuyor?

Goz attigim hemen hemen butun moda siteleri, bloglari ayni seyi soyluyor. Evet 90'lar geri donuyor!
90'li yillarda cocuklugu gecmis biri olarak, bu moda akimi benim icin daha bir anlamli olacak gibi gozukuyor. Cunku baktigim her yerde cocuklugumu goruyorum. Ama tabii ki her akimda oldugu gibi 90'larin da iyi ve kotu yanlari var. Mesela cocuklugumda giydigim bahcivan pantolonlari simdi giyer miyim bilemiyorum dogrusu... Her vucut tipine gitmedigini dusunuyorum. Kalin basenleriniz var ise oldugundan sisman gosterebilir. Yok bacaklarim ince ama belimde fazlaliklar var diyorsaniz, hamile gibi gozukme olasiliginiz var. Ama tabii ki bu sadece benim fikrim :) Moda uzmani falan degilim.

Iste bahcivan pantolonu yakistiran birkac unlu isim;





Onun haricinde kisa ustler, (ki yine kucukken epey giymisligim vardi :) cicekli elbiseler, cizgili  yada desenli taytlar 90'larin modasinin bir kaci olarak sayilabilir. 80'li yillar geri dondugunde "Asla!" diyen ben, cocuklugumun yillarina bir sans versem mi acaba?? 

Iste bana 90'lari hatirlatan kiyafet ve aksesuarlar.


90's

Yorumlar

  1. bence iyimi, kötümü bilemedim ama insanın çocukluğuna dönmesi ve hatırlaması güzel birşey onun için çocuk olanlar birşeyleri hatırlamak adına sevinebilir <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar