Son Gunlerde Burada Havalar Biraz Bulutlu...

Mayis ayina girdik, havalar yavas yavas guzellesmeye basladi. Hatta Portland'da hic umulmadik kadar guzel. Eee peki ne bu baslik? diyeceksiniz...Bulutlu olan benim ruh halim sevgili okuyucu. Arada aciyor, arada saganak yagisli. Sebebi ise benim kirik ayagim...
24 Nisan da  dans ederken ayagimi kirdim. Sadece basit bir 'sissonne' yaparken ayagim ters dondu ve sonuc kirilan bir 5. metatarsal. Ilk basta inanmadim tabii kirik olduguna ama eve gidince yaptigim internet arastirmalari ve sisen ayagim sonucunda ciddi birseyler oldugu kesindi. Insanlara soyledigimde " Yok canim! Kirik olsa acidan ve agridan duramazsin! gazlariya doktora gidene kadar bir umut vardi icimde. Ama x-ray i gorunce ne yazik ki gercek dunyaya dondum :)

 Ayagimin gecici alcidaki hali

Yukaridaki gecici alcidan sonra "aircast boot" denilen botdan aldik. Boylece alci ile banyo yapamama derdi ortadan kalkmis oldu. Ama tabii ki banyo disinda kesinlikle cikarmak yok. 6 hafta sonra (su an 2,5 hafta oldu) tekrar x-ray cektirip duruma bakilacak.
Kucuk parmagimizin uzantisi olan bu kemigin en buyuk ozelligi cok yavas iyilesmesiymis, ki bu da beni depresyona surukleyen en buyuk nedenlerden biri :( Haraket edemiyor olmaktan dolayi oldukca sikkin ve kilo alicak olmam nedeniyle oldukca cekilmez bir ruh hali icindeyim ( kocacigima cok aciyorum)... Insanlarin "gecicek, atlatirsin, dinlen oh ne guzel" gibi soylemlerinin benim ustumde ne yazik ki en ufak bir etkisi yok.
Vee su anda ki en buyuk dusmanim KOLTUK DEGNEKLERI! Ust bedeninde cook az gucu olan ben, koltuk degnekleriyle savas halindeyim. Persembe gunu koltuk altlarim mosmordu. Su anda yavas yavas iyilesmekteler neyse ki. En buyuk avuntum da koltuk degneklerini attiktan sonra guclu sirt, gogus ve kol kaslarina kavusucak olmam :)) (Pilatesle bile bunu basaramamistim)
Neyse su anda aglamali, zirlamali, arada gulmeli 3. haftaya dogru yol aliyorum. Sizi haberdar ederim. Eger daha once boyle bir deneyimle karsilasmis olanlar var ise, tecrubelerinden yararlanmak isterim :)
 Haa bu arada bu kirigin bale hayatimi nasil etkileyecegini merak edenler icin yaziyorum. Elbette ayagim eskisi gibi olmayacak ama aktif olarak dans etmedigim icin o kadar fark edecegini sanmiyorum.

 
Iste ayagimin son hali


Kendime kucuk bir not: Kirlarda, parklarda bu ayakla gezersen kollarin tabii ki morarir Gozde!

Yorumlar

Popüler Yayınlar