TIRNAK KORUYUCU ÜRÜNLERİM

Tırnaklarım konusunda çok dertliyim :( Sürekli kırılıp soyuluyorlar. Şu aralar allahtan biraz daha iyiler çünkü 3 aydır Solgar'ın cilt,saç ve tırnak için olan vitamininden kullanıyorum. Ne kadar etki ediyor emin değilim ama tabii ki dıştan koruyucu ürünler de sürüyorum. İşte benim tırnak koruyucularım ...



Hmm Calcium gel'den pek memnun olduğumu söyleyemeyeceğim. Sanki tırnak rengini mavi yapıyor. 


Türkiye'den buraya gelirken almıştım. Çok az kaldı ne yazık ki :(


Fotoğraftan da görüldüğü üzere sağ taraftaki üründen daha çok memnunum.

Yorumlar

  1. tırnak kırılmaları aynı zamanda vitamin eksiliğinden de kaynaklanıyo olabiliyo,bu mevsimde bol bol elma,mandalina,portakal da tavsiye ederim :)

    izlemedeyim,yeni bloğuma beklerim mutlaka

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Evet bende o yüzden vitamin takviyesi yapıyorum :) teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar