NOEL BABA KORKUSU

Bizim kültürümüzde olmadığı için mi bilmem ama "Noel Baba" olayı bana saçma gelir. Eğlence için falan ağaç süslemek hoş, güzel bir görüntü oluşturuyor. Bende küçüklüğümden beri yılbaşlarında çam ağacı süslemeyi, altına konulan hediye paketlerini açmayı sevmişimdir ama bunları noel babanın getirmediğini tabii ki biliyordum. Özellikle Amerika'ya gelince gördüm ki, çocuklar noel baba için çıldırıyor hatta gerçek olduğuna inanıyorlar (hmm belki büyüklerden bile inanan olabilir) Tanıdığımız bir aile dostumuzun kızı, (ki bu aile amerikalı) 10 yaşına kadar noel babanın gerçek olduğunu sanıyordu. İşin garibi annesininde bunu böyle bilmesini istemesi...
Neyse, diğer bir olay ise, alışveriş merkezlerinde bu dönemde dolaşan noel babalar. Aileler çocuklarını sıraya sokup, noel babanın kucağında fotoğraf çektirtiyorlar.Tatlı bir hatıra olarak kalabilir bu aileler için, ancak küçük çocuklar noel babadan korkunca pek tatlı bir şekilde kalacağını sanmıyorum :)
Şarkıcı Gwen Stefani'de çocukları Kingston(4) ve Zuma(2) ile noel babayı ziyaret edenlerden.


 Ama anlaşılan küçük Zuma noel babayı pek sevmemiş. Açıkcası çocuğun bu halini görünce çok üzüldüm çünkü gerçekten çok korkmuşa benziyor.







Kingston kardeşinin gittiğine sevinmişe benziyor :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar