YENİ ALDIKLARIM

Uzun zamandır yazamadım farkındayım. Evi yerleştirmekten bir türlü fırsat bulamadım. Tabii eve birşeyler alınırken kendimi de unutmadım :) Bir şeyi moda olduğu için almayı hiç sevmem, herkesin üstünde olan şeyleri de. Ama indirime girmiş, ugg çakması :) pembe botları görünce dayanamadım.(Bu arada bir ayakkabıya asla 150-200 dolar vermem) Fotoğrafını yüklemeyi unutmuşum yarın yükleyeceğim. Amerika'da bana The Body Shop'a girmeyi unutturan bir marka var o da Bath and Body Works. Çok gerekliymiş gibi ordan da 2 alana bir bedava kampanyasında yararlanarak 3 tane lip gloss aldım. Bu glossların farkı tatlı olmaları. Yani ne aromalı lip gloss alınırsa gerçekten onun tadının olması.

Bu Liplicious göründüğü gibi çilekli cup cake aromalı :) çok renk vermiyor ama biraz ışıltılı.


Bu organik lip gloss şeftali tonundan biraz koyu bir renk veriyor ve naneli. Diğer bir özelliği de ferah bir nefes vermesi. Yani naneli sakız yerine bunu yiyebiliriz :)


Son olarak, passion fruit ve guava'lı lip gloss, tam olarak görünen rengi veriyor.

Dışarı çıktığımda uğramadan çıkmadığım diğer bir mağaza da Forever 21. Oradan da çok güzel rengi olan bir bere ve kahve tonlarında far aldım. Berenin fotoğrafını çekmeyi unuttum ama far aşağıda.




Yorumlar

Popüler Yayınlar