HOŞÇAKAL NEHİR...

Dört beş ay önce internette tesadüfen bir blogla karşılaştım. Bu blog, sadece üç yaşında olan ve Neuroblastoma ile mücadele eden Nehir'in annesi Zeynep hanımın yazdığı bir blogtu. Bütün yazıları baştan sona kadar okudum, onların ailece mücadele etmelerini, minik Nehir'in hastalığa karşı kocaman bir insan gibi karşı koymasını... Zeynep hanım adım adım her yaşadığını bloga aktarıyordu.
Bugün günlük yaptığım blog göz gezdirmelerimi yaparken, yine Nehir'den yeni bir haber var mı diye blogu açtım...
Minik Nehir ne yazık ki bu akşam hayata veda etmiş...... Şu anda o kadar üzgünüm ki anlatamam, tamamen şok olmuş durumdayım. Daha sadece 3 yaşında ailesinin bir tanesi Nehir artık cennete....
Hayatta insanın başına ne geleceği hiç belli olmuyor, blogu okurken Zeynep hanımın bir sözü çok dikkatimi çekmişti;
"16 ay süt verdiğim, sadece organik beslediğim, free range bulamadığım için tavuğun tadını bilmeyen, meyve suyu değil de meyveyi yedirdiğim, süt bilmemneymiş diye sadece yoğurt verdiğim, Nehir'imde nasıl olur da kanser olur!"

Tabii ki isyan değil bu, sadece bir annenin üzüntüsünü dile getirişi....




Güle güle Nehir.....

Yorumlar

Popüler Yayınlar