AMERİKAN FUTBOLLU BİR CUMARTESİ

Bugün hiç anlamadığım ve saçma bulduğum amerikan futbolunu sahada izleme şansı buldum. Her ne kadar oynayanlar 12 yaş olsa da, en azından oyunun saçmalığı kanıtlanmış oldu :) ee o zaman niye gittin diye sorabilirsiniz tabii. Geçen haftadan söz verdiğimiz için, JJ'in kardeşi Haley'yi izlemeye gittik. Kendisi cheerleading (pon pon kız) grubunda ve ortaokula gittiği için gösterileri pek de bizim bildiğimiz gibi değil. Onlar filmlerden gördüğümüz gibi daha çok dans etmek yerine sloganlar söyleyip takımı destekliyorlar.
Cheerleading de asıl rekabet liselerde başlıyor. Geçenlerde tv'de yarışmalarına denk geldim de gerçekten çok iyi gruplar var. Herhalde okulu Amerika'da okumuş olsaydım kesin onların arasında olurdum :)
Neyse asıl konu, amerikan futbolunun kurallarını bilmem o yüzden bu konuda çok birşey söyleyemiyeceğim ama hakemin saniyede bir düdük çalıp oyunu durdurmasından fenalık geldi izlerken. Bu da yetmezmiş gibi gölge yeri olmayan tribünlerde yandık,kavrulduk resmen. ( JJ benden beyaz olduğu için kıpkırmızı bir suratla yanımda oturuyor şu anda :) Neyse yine de Haley'i mutlu ettik. İşte birkaç fotoğraf.







Not: Türkiyemi Dünya Basketbol Şampiyonasında finale çıktığı için kutluyorum. Bugün izleyemedik ama yarın amerikaya karşı kazandığımızda (inşallah), türk bayrağı assak bizi linç ederler mi acaba?? :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar