SON GUNLERDE



Agustos ayinin neredeyse sonuna geldigimize inanamiyorum. Hangi ara gecti koca yaz? Gerci benim icin iyi, bir an once gecsin de en sevdigim mevsime gecis yapalim. Agustos ayi benim icin yogun bir aydi. Resmi olarak ikinci okulum olan 'Academy of Ballet & Dance Arts' da ise basladim. Hayirlisi olsun bakalim :) 4 gunluk bale kampi ogreterek baslangic yaptim. Sonbahar doneminde  Sali ve Persembe gunleri ogretecegim. Internet sitesine goz atmak isterseniz buyrun linki:
Diger yandan tatil olan haftasonlarimiz guzel bir sekilde degerlendirmeye calisiyoruz. Gezmekten cok yemek yemege odakliyiz aslinda. Cunku Temmuz sonundan beri diet yapiyoruz kari-koca. Haftasonlari bizim serbest gunumuz. Hal boyle olunca haftasonunu dort gozle bekliyoruz :) Gecen hafta sonu Cannon Beach'e gittik. Pacific City maceramiz gibi husranla sonuclamadi cok sukur. Epey sicak bir hava ile karsilastik. Fakat Oregon'un dogusu ve Washington eyaletinde cuma gununden baslayan orman yanginlari sonucu, cok yogun bir yanik kokusu ve duman vardi :( Yine de beach cok kalabalikti. araba icin epey bir sure park yeri aradik. Gunun bir kismini orada gecirdikten sonra evimize geri donduk.


Kalabalik dedigimiz hal budur :)











Yorumlar

Popüler Yayınlar