SAC RENGI

Gecen haftasonu uzun zamandir (hamile oldugumu ogrendigimden beri) boyamadagim saclarimi boyadim. Aslinda kuaforde boyatmak istiyordum, fakat yaz basindan beri cok yogun bir kepek problemi yasiyorum. Daha once hic bu kadar yogun olmamisti. Stress kaynakli bir dokuntu gibi daha cok... Neyse iste bu yuzden biraz iyilesmesini beklemek istedim. Yine kizila dondum. Bu sefer daha koyu bir kizil istedim. Daha 2012-13' deki halimi bilmeyenler icin foto hatirlatmasi yapayim.



Ilk boyadigimdaki hali






Sacimi ilk boyadigimda (yukaridaki hali) acma islemi yapmistim. Ama sadece 1 defa yaptim bu islemi. Sonrasinda normal marketlerde satilan kutu boyalarla boyamistim. Bu sefer saclarim , eski rengi olan koyu kahverengiye donmus olmasina ragmen acma islemi yapmak istemedim. Dedigim gibi daha koyu olsun istedigim icin, Garnier Olia 'Medium Garnet Red' rengine boyadim.



Boyadiktan sonraki hali :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar