Yine Yeniden 2022 versiyon! Merhaba, Gorusmeyeli Nasilsin?!




    "Bana göre modanın en berbat yıllarında, bir sonbahar günü dünyaya geldim. 4 yaşında anneme bale yapmak istediğimi söylemişi, o günden bu güne hala devam ediyorum. Bunun yanında tabii ki ilkokul,ortaokul,lise derken benimle pek de alakası olmayan Radyo-Tv ile buluştum üniversitede. Bu mesleği yapmasam da, okula gitmenin en iyi yanı kocam olan JJ ile tanışmış olmam. Peki ben nasıl biriyim? Ben bazen tembel,bazen deli gibi çalışmak isteyen, evde vakit geçirmeye bayılan, kalabalıktan nefret eden,dans etmeyi ve şarkı söylemeyi seven, yaz aylarını hiç sevmeyen bir sonbahar kızıyım. Ayrıca film izlemeyi seven ama filmin yarısında sıkılan, kitap okumaktan hiç sıkılmayan,hayvanları çok seven, arada bir playstation oynayan ve teknoloji ile 18 yaşından sonra tanışan biriyim. Şu anda çalışmıyorum o yüzden blogla tekrar ilgilenmeye başladım. Tembel tarafım tutmazsa devamı gelecektir... "


    Ben kimim yazisi yazmak 20’li yaslarindaki Gozde icin ne kadar kolay gozukuyormus. Acaba o zamanlar daha mi emindim kendimden? Halbuki hic oyle hatirlamiyorum. Ilk blog yazimin ustunden 13 yil gecmis. O zaman ki Gozde ile bu zaman ki Gozde arasinda daglar kadar fark var demeyecegim, bazi seyler ayni hatta artarak, katlanarak devam ediyor. Evde vakit gecirmeyi seven, kalabaliktan nefret eden, sarki soylemeyi seven gibi. Farklara gelirsek; 34 yasinda iki cocuk sahibi, hayatini 12 yildir yurtdisinda surduren, karakteri oturmus ve hayata bakis acisi degismis diyebiliriz. Her yas alan insanda oldugu gibi. 

Teknoloji, ilgi alanlari ve bircok sey degisti, artik kimse eskisi gibi blog yazisi okumuyor (ben de dahil). Hayatimiz 3-5 saniyelik sacma sapan videocuklari izleyerek geciyor. Bu gunlerde (yine icime kapandigim zamanlardan biri) eskileri yad edip, hatiralarda gezinirken, bu blog geldi aklima. Eski yazilari okuyup icinde kayboldum ve “ahh, iyi ki yazmisim” dedim. Yazmak konusmaktan daha iyi hissettiriyor bana, daha gercekci, daha durust geliyor. Dedim ki “Gozde, tekrar yaz!, Kendin icin yaz, yillar sonra tekrar acip, neler yasamisim demek icin yaz!” Iste yeniden buradayim. Artik degismis olan bakis acimla, onceliklerimle buradayim. Hadi baslayalim…



Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar