Yine Yeniden...

    Bu kacinci yenidenim bilmiyorum ama, 31 Temmuz 2015 itibari ile bloguma tekrar donus yapmis bulunuyorum :) Ez son yazi yazali 1,5 sene olmus. 2013'u  bitirip, 2014'e umutla baslarken veda etmisim blog dunyasina. Blog dunyasina derken takip ettigim bloglari okumayi birakmis degilim tabii.
    2014 benim icin cook guzel ve hic unutmayacagim bir yil oldu. Ocak ayinin sonunda ilk defa annem ve babam Amerika'ya bizi ziyarete geldiler. Sanirim 20 gun kadar kaldilar. ( Tarihe not: Gitme zamanlari geldiginde Portland'da cok kar vardi. ) Yila bu sekilde guzel devam ederken, Nisan 1'de saka gibi ama saka olmayan yilin en guzel haberlerinden birini aldim. Hala oluyordum!!
Daha bunun sevinci ve sokunu atlatamadan, tam 15 gun sonra hayatimizi kokten degistirecek en guzel haberi ogrendik. 4  haftalik hamileydim!!
    Yilin geri kalanini  tahmin edersiniz, ruyada gibi 9 ay nasil gecti anlamadik. Cok sukur cok saglikli bir hamilelik gecirdim. 36. haftama kadar calismaya devam ettim. Belki hamilelik hakkinda hatirladiklarimdan olusan bir yazi daha sonra yazabilirim. Aralik 19'da hayatimizin anlami, oglumuzu Soren'i dunyaya getirdim. "Zaman nasil geciyor anlamiyorsun"  deniyor ya, bence iki turlu; hakikaten 7 ay nasil gecti anlamadim, ama bir yandan da gecmedi sanki :)
    Bir diger guzel olay: Haziran sonu neredeyse 4 yilin ardinda Turkiye'ye gitme firsati bulduk. Ee tabii bebegi de gormek isteyenler var. 3 hafta sonrasinda evimi yani Portland'i arar oldum. Her ne kadar sevdiklerinle beraber olsan da insan evini ozluyor...
    Simdi hayat kaldigi yerden devam ediyor. Bloga geri donmek guzel. Bundan sonra Soren ile birlikte yazilarimiza devam edecegiz umarim :)
    Sevgiyle kalin...
          Gozde







Not: Fotoda Soren 4 aylik.

Yorumlar

Popüler Yayınlar